فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی

فروش اقساطی رنو سفران ۲۰۱۹

فروش اقساطی رنو سفران ۲۰۱۹

رنو سفران یکی از خودرو های زیبا و کارامد شرکت فرانسوی رنو می باشد که از بدنه سدان برخوردار است. ابن خودرو از موتور ۲٫۵ لیتری بهره می برد که در ۱۰ ثانیه شتاب خود را از صفر به صد می رساند. این خودرو از ترمز های جلو دیسکی و عقب دیسکی بهره می برد و به همراه بهره وری از امکانات ایمنی و سایر تجهیزات توانسته است رتبه مناسبی را کسب کند.راشین خودرو مهر ایرانیان در زمینه فروش اقساطی رنو سفران خدمت رسانی می کند.
رنو سفران در ظاهر از تناسب مناسبی برخوردار می باشد. چراغ های خودرو به همراه سایر ویژگی های سپر و بدنه زیبایی مناسبی در این خودرو ایجاد کرده است. مشتریانی که تمایل به استفاده از شرایط فروش اقساطی رنو سفران را دارند می توانند با مشاورین راشین خودرو مهر ایرانیان تماس بگیرند.

 

فروش اقساطی رنو سفران ،در نمای جلو با چهره‌ای خاص و با وقار مواجهیم که شاید مانند طرح‌های کره‌ای بسیار لوکس و تجملاتی نباشد اما اصالت اروپایی را در یک طراحی متین به نمایش گذاشته.رنو سفران دارای یک ۲۵۰۰ سی سی با توان تولید ۱۷۷ اسب بخار و ۲۳۳ نیوتن برمتر است.همچنین این خودرو ۶ سیلندر است و این مشخصات نشان دهنده قدرت پیشرانه این خودرو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.