فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی

فروش رنوساندرو ازدم قسط

فروش رنوساندرو ازدم قسط

با تلاش شرکت راشین خودرو مهرایرانیان برگ زرین دیگری به افتخارات این شرکت افزوده شد این شرکت  به عنوان یکی از شرکت های برتر در زمینه ی فروش اقساط خودرو ضمن رعایت حقوق مصرف کنندگان مفتخر به دریافت گواهی نامه رضایتمندی مشتری و مدیریت برتر در سال ۱۳۹۶ گردید کارشناسان ما با به کار گیری از تمام تلاش خود همچون یک دهه ی گذشته سعی در جلب رضایت مشتری در فروش اقساطی خودرو دارد .این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوضه ی فروش اقساطی خودرو و فروش فوری خودرو است که در این حرفه فعالیت میکند .

راشین خودرو مهرایرانیان شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی خودرو ارائه داده است تا شما مشتریان بتوانید به راحتی صاحب خودروی مورد نظر خود شوید

خودرو فرانسوی رنو ساندرو یکی از خودرو های محبوب می باشد که نمایندگی آن  راشین خودرو مهرایرانیان با ارائه خدمات متنوع به مشتریان خدمت رسانی می کند. رنو ساندرو از ویژگی های متناسبی برخوردار است و با توجه به ابعاد مناسب آن برای تردد های درون شهر بهترین گزینه است.  راشین خودرو مهرایرانیان شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی رنو ساندرو در نظر گرفته است.
این شرکت جهت رفاه حال مشتریان ساندرو را با دنده  اتومات تولید می کند. رنو ساندرو با وجود ابعاد کوچک از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است و می توان گفت رقیب بسیار مناسبی برای خودرو های چینی بازار می باشد علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. ساندرو از بسیاری از خودرو های بازار برتر می باشد خصوصا این که فرانسوی بودن خود را به رخ رقیبانش می کشد.


ثبت نام پژو ۵۰۸

ثبت نام پژو ۵۰۸

پژو ۵۰۸ خودرویی جادار و با کارایی بالا می باشد که به تازگی و طی قرارداد شرکت فرانسوی پژو و ایران خودرو به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. پژو ۵۰۸ از ظاهری زیبا و به سبک کمپانی فرانسوی پژو برخوردار است و به دلیل برخورداری از ظاهری زیبا از فروش بالای برخوردار خواهد بود . این خودرو در سال ۲۰۱۱ لقب بهترین خودروی وارداتی را کسب کرده است و به دلیل برخورداری از فضای راحت و جادار خودرویی خانوادگی محسوب می شود. فروش ثبت نامی و اقساطی پژو ۵۰۸  این خودرو تازه وارد توسط ایران خودرو انجام می شود.
پژو ۵۰۸ از ظاهری زیبا برخوردار است و تغییراتی که در فیس لیفت ۲۰۱۴ این خودرو ایجاد شده است ظاهر این خودرو را جذاب کرده است.


فروش پژو ۲۰۶ ازدم قسط

فروش پژو ۲۰۶ ازدم قسط

با تلاش شرکت راشین خودرو مهرایرانیانبرگ زرین دیگری به افتخارات این شرکت افزوده شد.این شرکت به عنوان یکی از شرکت های برتر در زمینه ی فروش اقساط خودرو  مفتخر به دریافت گواهی نامه رضایتمندی مشتری و مدیریت برتر در سال ۱۳۹۶ گردید.

کارشناسان شرکت راشین خودرو مهرایرانیان سعی در جلب رضایت مشتری در فروش اقساطی خودرو دارد تا این شرکت در بین رقبای خود همچون نگینی بدرخشد.

شرکت راشین خودرو مهرایرانیان یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوضه ی فروش اقساطی خودرو و فروش فوری خودرو است که در این حرفه فعالیت میکند این شرکت شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی خودرو ارائه داده است تا شما مشتریان بتوانید به راحتی صاحب خودروی مورد نظر خود شوید.

ثبت نام رنو کیچر

ثبت نام رنو کیچر

 رنو کپچر یکی از خودرو های زیبای شرکت رنو می باشد که از ظاهری فریبنده برخوردار می باشد. این خودرو زیبا و شیک با بهره وری از امکانات و کارایی بالا توانسته است بسیاری از رقیبان خود را شکست دهد رنو کپچر که دارای رنگ بندی زیبایی نیز می باشد با توجه به امکانات و آپشن های خود از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

امکانات مختلفی برای این خودرو تعریف شده است و به همبن دلیل رنو کپچر در راحتی سرنشینان به جایگاه خوبی دست پیدا کرده است. حس لوکس بودن در هنگام رانندگی،  چابکی یک خودروی کوچک در کنار فضای مناسب یک شاسی بلند،  سبک زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. محبوبیت این خودرو باعث شده تا اقشار مختلف درصدد خرید آن برآیند، اگر امکان خرید آن به صورت نقدی برایتان میسر نیست می توانید از شرایط فروش ثبت نامی و اقساطی رنو کپچر در راشین خودرو مهرایرانیان استفاده نمایید.

فروش اقساطی پژو پارس دوگانه در راشین خودرو مهرایرانیان

امکانات و آپشن های پژو پارس ELX

فروش اقساطی خودرو،ویژگی های مدرن پژو پارس موجب افزایش فروش این خودرو شده است. این خودرو از ۱ عدد ایربگ برخوردار است و افزایش تعداد ایربگ به انتخاب مشتری قابل سفارش می باشد. این خودرو از سیستم های ترمز پیش رفته و آیینه های برقی بهره می برد. در ادامه مشخصات فنی و شرایط فروش اقساطی پژو پارس را مشاهده خواهید کرد.