فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی

فروش رنوساندرو ازدم قسط

فروش رنوساندرو ازدم قسط

با تلاش شرکت راشین خودرو مهرایرانیان برگ زرین دیگری به افتخارات این شرکت افزوده شد این شرکت  به عنوان یکی از شرکت های برتر در زمینه ی فروش اقساط خودرو ضمن رعایت حقوق مصرف کنندگان مفتخر به دریافت گواهی نامه رضایتمندی مشتری و مدیریت برتر در سال ۱۳۹۶ گردید کارشناسان ما با به کار گیری از تمام تلاش خود همچون یک دهه ی گذشته سعی در جلب رضایت مشتری در فروش اقساطی خودرو دارد .این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوضه ی فروش اقساطی خودرو و فروش فوری خودرو است که در این حرفه فعالیت میکند .

راشین خودرو مهرایرانیان شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی خودرو ارائه داده است تا شما مشتریان بتوانید به راحتی صاحب خودروی مورد نظر خود شوید

خودرو فرانسوی رنو ساندرو یکی از خودرو های محبوب می باشد که نمایندگی آن  راشین خودرو مهرایرانیان با ارائه خدمات متنوع به مشتریان خدمت رسانی می کند. رنو ساندرو از ویژگی های متناسبی برخوردار است و با توجه به ابعاد مناسب آن برای تردد های درون شهر بهترین گزینه است.  راشین خودرو مهرایرانیان شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی رنو ساندرو در نظر گرفته است.
این شرکت جهت رفاه حال مشتریان ساندرو را با دنده  اتومات تولید می کند. رنو ساندرو با وجود ابعاد کوچک از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است و می توان گفت رقیب بسیار مناسبی برای خودرو های چینی بازار می باشد علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. ساندرو از بسیاری از خودرو های بازار برتر می باشد خصوصا این که فرانسوی بودن خود را به رخ رقیبانش می کشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.